söndag 22 juni 2014

Då var midsommar 2014 till ända och jag står inför min 2:a semestervecka. Midsommar har inte inneburit sol och svala drycker i skuggan, men såväl andra trevligheter. Middagen igår var god och trevlig och Malin och jag fick två karlar med något runda fötter.. :-). 
Idag planerades marknad i Järvsö men vi struntade i det då vädret såg ut att bli trist i Järvsö. Istället bakade Milla och jag bullar och sockerkaka. Sillrester till lunch och nu kommer snart brorsan och Michaela för å provsmaka nybakat..? 
Den kommande semesterveckan finns det inga planer för. Per börjar jobba i morgon och kommer så att göra resten av min semester.. Innan han tar tre veckor semester igen. 
Ska träffa Malin och Emilia för lek och fika i morrn.. Skulle ha varit till Bollnäs för å klippa mig någon dag och det kanske kunde kombineras med en tur i snoddaståget eller lek i Långnäsparken. Vädret fortsätter dock att se trist ut den kommande veckan åxo. 
Nåja.. Nu ska kaffet sättas igång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar