söndag 29 juni 2014

Ännu en sån dag

Japp, ännu en regnig dag. Hur vi har fördrivit den? Ja, vi sov till kl 10..Milla till 1030! 
Jag målade på nån stol ett lager till färg.. Bara en strykning kvar på de två första nu. Jag påbörjade helt apropå målning av köksmöbel i går kväll. Lina, Oscar och Milla har bakat och jag bakar åxo just nu.. Väntar på jäsning av matbrödsdeg nu. 


När det är klart är det lagom dags att kunna stryka på stolarna sista lagret å börja grunda två till. Jag kan bara ta nån i taget för annars har vi inget att sitta på jue :-). I morgon anländer nya matgruppen till vardagsrummet iallafall! 
Per har städat och tvättat bilar inför ett eventuellt inbyte av den ena...å hjälp fick han 


Föga intressant inlägg (mina andra brukar ju va högintressant). 
Vi har ätit mozarellabiffar idag å det är såå gott! Varje gång funderar jag på varför jag inte gör oftare! 
Jag hoppas YR har rätt, för de lovar bättring på vädret framöver. Andra väderrappar är inte riktigt överens bara.. 

Åtminstone ska vi få lite varmare



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar