lördag 14 juni 2014

Effektiva dagen

Vi flår på idag! Per målar å målar och nu är inte allt kvar! Jag har målat ett fönster, städat, skurat dusch och putsat alla fönster på utsidan, lagat mat, handlat och nu en rabarberpaj i ugnen. Nu ska jag slappa en stund i solen och om nån timme är det dagsfärska strykning nr 2 av fönster övervåning och då är det min tur att åka upp. 
Igår var så den efterlängtade dagen... Som dom väntat, som dom längtat!
Lina och Ami skulle iväg till Stockholm, friends arena och se one direction. Amis mamma agerade chaufför och sällskap.. Tack!! 


Emil åkte till Rättvik igår och hälsar på en kompis från p15- landslaget.
Det börjar sjunka in nu att det faktiskt är semester!! Första veckan nu är både Per och jag ledig.. Sen blir det bara jag i tre veckor. När jag börjar jobba tar Per tre veckor till.. Så Milla blir långledig i år igen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar