fredag 27 juni 2014

Fredag

Två veckor av årets semester avklarad idag. Det krävs lite mer fantasi i det här vädret.. Men ändå inte så mycket för att lyckan ska vara gjord för en tre- åring. Idag åkte vi buss till Bollnäs..åkte snoddaståg (igen), köpte helggodis och korv..innan vi åkte hemåt. En stund fick vi sällskap av mormor åxo. 
Lite sur är jag, för jag trodde nog att min matgruppsmöbel skulle komma idag. Speciellt när jag ser att den kom till Gävle kl 05 i morse... Å status nu är "mottagare aviserad". Inte då den här mottagaren har fått nån avi e.. Skit årå, jag som tänkte inviga den på tacosbjudningen i morrn. 
Det är en Värdskig sak säger Karlsson! 
Ikväll trerätters med glada tjejer! Hur ser det här ut? 
Förrätt:smördegsbakelse med ädelost. Huvudrätt: Järpspett med barbuqesås. Efterrätt: vinbärscheescake. 
Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar