lördag 22 november 2014

Siså

Nu kan hon komma! Nu har jag adventat i huset så nu kan jag föda barn i lugn och ro :-). Ro och ro.. Isåfall är det då första gången jag föder barn i ro :-). Jaja.. En vecka tidigt men så mysigt det blir! Ikväll måste vi tjuvstarta med glögg å. Dessvärre vill jag minnas att glögg är ett förtret för halsbränna! 
Efter adventsplockandet sa kroppen stopp... Per och Milla är på bio och jag skulle på Ica. Istället kom jag på att Ica har öppet länge än, så jag hamnade i soffan med en bok istället! 
Tonåringen verkar snart va på g till sitt andra (eller första) hem, arenan, så då kan jag passa på att åka då istället! 
Det var inte lätt igår, men rätt! Jag jobbade en stund, sjukskrev mig och gick hem nu.. Jag är för trött och det gör för ont nu, för att ha det engagemang som krävs.. Och jag behöver hämta igen mig lite inför det som komma skall.. Men oj oj vad jag måste tycka om mitt jobb och mina kollegor.. För lätt var det inte! 
Men nu känns det bra! 
Nu ska jag läsa några rader innan jag pallrar mig upp. Fick just ett kort på en mallig bio- brud 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar