lördag 22 november 2014

Nää

Men ska passa sig noga för att klaga i det här läget.. För det är frivilligt, som man bäddar får man ligga, skyll sig själv... Å allt det där :-). Men FAN va jag är less på att va gravid nu asså! Kom uut! Ja.. I know, det är nån vecka till full tid, men man får väl drömma! Önskar min kropp liite tillbaka! Ja.. Den kommer inte åter i toppform, men jag inbillar mig att jag åtminstone kommer att kunna andas lite bättre, ha lite mindre ont i rygg å höfter, å ha lite mindre, eller åtminstone lite lösare, mer formbar mage? 
Men jag gnäller inte, näj! 
Tänkte lägga mig men gav upp innan jag försökt... Halsbrännan tar död på mig! Halvsitter i soffan med boken å äter fil istället, det enda som hjälper lite. 
Jag gnäller inte, NÄJ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar