söndag 16 november 2014

Oj då

Då var det längesen jag hörde av mig så att säga., veckorna går fort men ändå inte liksom. Det har gått rätt så bra ändå att jobba, plus att jag var ensam vuxen i hushållet mån kväll- tor kväll veckan som var. Men nu känner jag att det börjar gå väldigt tungt och jag tror nog det är slutspurten med jobb för mig, som det känns idag iallafall. Det gör ont lite överallt och sover himla dåligt.. Så är så trött! Nog gnällt om det, det är ju frivilligt och dessutom v 37 nu så det är ju nära! 
Helgen då? Ja.. Ungefär som vanligt.. Lite allmänt plock, arenan och kolla på Emils match och sen soffhäng på kvällen..idag handlat, ätit tacosrester, kollat så luciakronan funkar.., :-) 


Snart kommer syrran, Daniel och Lova på en fika och jag tänker tjuvstarta med saffran och pepparkakor.. 

Liten blir stor... Fort! 



Ikväll blir det pingisträning för Lina och jag skjutsar dit.. Sen kör vi på ny vecka då. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar