lördag 29 november 2014

God morgon

Tjuvstartar med första ljuset till frukost idag. Ute är det inte snö men åtminstone vitt av frost så lite adventsmysigt. 


Per och hans plåster (Milla) åkte iväg och köpte nybakat frukostbröd, så idag blir det varm choklad och nybakat till frukost. Nyttighetsgraden lika med noll, mysighetsgraden hög och jag satsar på den :-). 
Dagen idag ligger det inte så mycket planer i.. Adventsgranen ska resas och få ljus iallafall. Lina ska iväg och julbaka.. Lite finurligt har jag lejt bort det till två som tycker om att baka... Hehe, ni vet "jag handlar, ni bakar"... ;-). Hon ska åka till brorsan och Michaela.. 
Igår kväll gjorde min fina vän mig så glad, då hon anlände med en present sådär helt oplanerat och överraskat på fredag kväll! En jättefin kaffekopp till en kopp- tokig som mig :-). Det blir många koppar kaffe framöver gissar jag på så det passade utmärkt. Åh, så glad jag blev i hjärtat hela kvällen av själva grejen! 
Nu så, anländer frukosten strax! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar