torsdag 26 december 2013

Vi äter vidare

Herregud, vad man äter! Rester av julmat hos mamma och pappa idag igen, med tillhörande efterrätt, fikabröd och chokladaskar. En kortare joggingtur tog jag ikväll... Sakta sakta.. Men så skönt! Jag ska undersöka lite om jag ska köpa mig icebugs, eller satsa på att prova lösa dubbar/broddar till löparskorna. Får lite olika råd av olika personer. Det vore iallafall skönt att slippa börja från noll varje vår när man börjar springa. Idag gick det bra efter gångvägar, fläckvis halt på vissa andra vägar och så skulle man behöva pannlampa så man slipper begränsa sig till att springa på upplysta vägar. 
Vi tog oss iväg på bandy idag åxo medan Milla roade mormor och morfar 😊. Byn vann.. Skönt att återkomma med hedern i behåll till jobbet i januari 😉. 
Julen är då liksom slut och det känns lite vemodigt faktiskt.. Men också skönt och min ledighet sträcker ju sig en hel vecka in på nya året dessutom 😊. 
Dags att börja fundera på nyårsmaten.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar