fredag 6 december 2013

Jaha

Ok.. Ser nu att några av mina inlägg inte publicerats.. 
Vi har alltså varit hemma med Milla hela veckan nu.. Envis ögoninflammation. Den är bättre nu men inte bra, så idag ville HC kolla på ögonen å se om hon behöver nån salva som hjälper till. Så vi får försöka ploga oss fram till HC till kl 15 da. Jag är inte helt pigg men inte heller sjuk.. Lite sådär lagomt irriterande kli i halsen och hosta på nätterna. Kl 10 idag hade jag hunnit städa klart nedervåningen .. De ni! 😊
Snart lunch och middagssovning för Milla.. Å jag lär ge mig på snöplogkanten om vi ska ta oss till HC.. Nice. Jag gillar snö och att det kommer snö, så fint ute! Dock är det lite tungjobbat just när den ska ner tycker jag., men sen får den gärna ligga kvar!
Hej! 

Så kan det gå när man inte vet vad som är mest bråttom på morgonen... Öppna kalender eller kissa 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar