tisdag 24 december 2013

Åh

Va skönt! Återigen dyker den där otroligt förnöjsamma känslan upp.. Att njuta av ledighet.. Men ändå inte gruva sig för att gå på jobbet. Älska jobbet och njuta av ledighet, tänk att få båda bitarna! 
Ikväll har vi firat i förväg med syrran och hennes familj, då barnen inte träffs något i morgon. 
Väntan på honom ni vet.. Den är lång. 


Men se där .. Kan man skymta honom..


Stora tjejen hade inga problem med att ge honom en kram.. 

Den lilla.. Hon var så skyndsam så till och med kortet jag försökte mig på vart bara grummel 😊. 
Om jag får säga det själv så var han likt morfarn den där tomten. Men vad vet jag egentligen? 
Det är inget som går upp emot små barns tindrande ögon inför jultomten alltså! Åh, man blir ju tårögd. 
Hemma igen så är det uppesittarkväll med lite gottigt som gäller, med en brud i högform.. Nu sover hon dock. 
I morgon åker vi till Järvsö på jullunch på dagen och är hemma hos oss med mormor, morfar, bror å syster på kvällen. Vi får se om han dyker upp där å, morf, nä jag menar tomten. 

God jul!! 







1 kommentar:

  1. Ja visst är det så härligt med tomte- spänning! God jul!
    Therese

    SvaraRadera