fredag 27 december 2013

Fredag

Man blir helt dygnavill ju! Fredag idag och vi går mot helg.. Fast vi inte haft annat än helg på sistone. Lång promenad på förmiddan, inhandlade broddar till springskorna. Tänkte prova den varianten först, innan jag lägger ut mycke pengar på riktiga icebugs. Vet ju inte hur mycke sprunget det blir heller i slutändan.. Men efter dagens runda, i sakta mak, 40 min så förundras jag över varför jag inte har sprungit på vintern förr?! Underbart skönt ju! Både Per och jag provade broddarna idag och de kändes bra. Just nu är det ju bara lite halkfläckar här å där, så får väl se hur de funkar när det blir riktig vinterväg. Om det blir det förstås. Just nu snöar det ute men för övrigt ser det ju sparsamt ut på den fronten. 
Ikväll åt vi tacos.. Å va gott det var! Väldigt trött på julmat nu! 
Nu ska vi snart se på film, hur många kramar finns det i världen, hyrd på Linas önskemål. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar