söndag 2 september 2012

Längtar redan

Till tjejmilen 2013!! Är så jääkla kul! Tyckte nog jag sprang fortare än tiden visade...:-). Gick jättebra, trots regn och lera. Lite väl trångt i spåret dock...
Fredagskvällen bjöd oss åxo på hällregn...men det sket väl vi i..på med regnrock inköpt på Grönan och påt bara! Dock var vi (läs syrran) mesproppar i år. Hon bangade både katapult, fritt fall och insane. Katapulten tog jag själv...men är liksom inte lika kul dä :-). Men role hade vi...blöt var vi dock och inte vet jag om det var bästa uppladdningen för en mils löpning :-). Lite shopping har det blivit och jag har varit ego...med undantag för tre par byxor till Milla och en tröja till Lina så har det endast shoppats till mig själv :-).
Hemmavid igen nu och det är skönt...Stockholm är roligt att besöka men skönt att åka ifrån. Lite vemodigt är det dock att det är gjort för i år! Bara att träna inför 2013!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar