torsdag 27 september 2012

Hoppsan!

Hoppsan Kerstin!
Torsdag på en gång! det känns i knoppen, som är trött och slut nu..intensivt för hjärncellerna på dagarna.
Dåligt med bloggande under veckorna blir det å...är liksom sak samma..jobba, laga mat..osv osv...inte så himla intressant i längden. Vart är glamouren liksom? ;-).
Jaja..man får vara nöjd med att allt flyter på iallafall..varje fredag bestämmer jag mig för att jag kanske borde gå ner i tjänst..blir så himla trött..på måndag kör jag igen..en vecka till, å en till och en till. Jag trivs urbra på arbetet dock, så det underlättar jue! Flickebarnet stortrivs på sitt jobb hon också, så himla bra att hon inte vill hem på dagarna...fast hon varit där sen 7 på morgonen! bra betyg för dagis (japp, jag benämner det fortfarande så), kanske lite sämre betyg för mamma och pappa :-).
Störste sonen går i gymnasieval-tankar..aaaalllvaaarligt!! hur kunde det bli så?? hur kunde åren gå så fort...hur kunde lilla lilla första killen bli såå stor? jag får ångest när jag tänker på var åren tagit vägen!
Snart helg igen alltså och lite planer för den. Fredag blir bara att ta det lugnt..brukar sällan orka nåt annat än att somna i soffan då..trevligt sällskap värre!
På lördag kväll är det dags för trevligheter hos Malin och Jörgen. Har fått nys på att det kommer att bjudas på exotisk planka...men mumma, herrejösses!

Klockan är inte ens 1930..det är mörkt ute och jag har tänt ljus. Säga vad man vill om hösten, men mysigt äre!!

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar