lördag 8 september 2012

Knövet

Ja idag är jag inte jättepigg..förkyld å ont i skallen. Dessutom har jag ont i en häl..eller båda, men värst i den ena. Hoppas verkligen inte att det är nå hälsporre på g. Jag måste kunna träna, annars är depressionen ett faktum. Eller det var kanske överdrivet, men åtminstone så mår jag mycket bättre när jag kan träna än när jag inte kan.
Storfamiljshelg, men det märks då inte av idag..de flesta har svikit mig idag :-). Lina är hos pappa, för Frida och hennes flickor är där..å då går det inte slita henne därifrån. Frida är alltså Linas pappas flickvän och hon har två flickor som är några år äldre än Lina. Per är i Järvsö på hockey, joel är förvisso hemma, men skruvar epa hela tiden.
Med alvedon i kroppen har vi iallafall varit ut på en tur idag. Något ovanligt att man får Emil med sig, men idag hände det. Han, jag och Milla drog iväg till Homna på loppismarknad..lite mysigt, men kallt. Efter detta åt vi lunch på kiosken innan Emil ansåg att mamma-umgänget pågått nog länge och han var tvungen att dra ner på arenan, där han liksom hör hemma :-).
Sovit middag både Milla och jag på eftermiddagen och nu inväntar vi mormor och morfar på lite kaffe.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar