söndag 12 augusti 2012

Men va ääräää!

Ja, jag säger som stånktommy ja...men va äärä? Min förkylning, eller heshet är det väl, vill inte ge sig. Orkar ut och gå, men inte mera...jag vill trääna! Å jag vill inte vakna med skallebank en dag till nu. Per är fortsatt dålig, ingen ljusning i stort sett efter operation..undrar när det ska vända. Milla är lite snorig, självklart...hon har ju gått EN hel vecka på dagis! Orolig natt som var...och verkar bli lika kommande natt å...smågrinar och har svårt att somna om...tror inte det beror bara på snorig näsa...för så snorig är den inte, att den borde orsaka dålig nattsömn.
Väldans va synd om oss läll! Nädå..det går väl över alltihopa för allihopa så småningom :-).
Yngste sonen är installerad på bandyskolan...som han längtat! Blir nu där hela sista veckan på sommarlovet...sen väntar högstadiet!
Lina sover hos kompis Ami i natt, så det är tomt på övervåningen i hus 6 på Granvägen nu. Äldste sonen har en egen tidszon verkar det som och har väl knappast börjat fundera på hemgång ännu.
Men nu ska jag trotsa rethostan och hoppas på lite nattsömn. Gonatt!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar