lördag 18 augusti 2012

God lördag!

God lördag!
Dagen började med sen frukost..som gudmoren lyckades komma lägligt till ;-). Det gillar vi!
Promenad sen och det blev en lunch på byn, tillsammans med samme gudmor som vi åt frukost med :-).
Nu sitter jag med en gottapåse här, mitt på blanka dagen och funderar på om jag borde städa kanske och ta mig an tvätten? trök de å!
Milla slocknade på vägen hem från lunchen, pappan jobbar på nån mässa i Ljusdal idag. Ikväll blir det suring för oss! inte på världens största surströmmingsskiva i Alfta, utan på en av världens minsta, här på Granvägen 6 :-).
En löptur tänkte jag försöka med ikväll å..spännande att se hur mycket ork man har tappat på de två veckor som gått utan runda nu, på grund av förkylningen. Eller så är det inte så himla spännande då :-). Nu finns inte mycket tid kvar att träna heller...om exakt två veckor den här tiden svettas man runt i spåret i Stöckhölm!
Roligt att springa och roligt med systerhelg!
Ångesten börjar krypa på, allt närmare, allt påtagligare. Suck, ge mig några miljoner, en ekonomisk oberoende status, så ska jag jobba högst 50%. Det var allt för mig för nu! hej!

ps. Min syster har den mest uppdaterade bloggen på jorden. japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar