lördag 11 augusti 2012

Hej från sjukstugan

Goderafton från sjukstugan. Per är sliten efter op och jag har tappat rösten nästan helt. Vet inte vem Milla verkar tycka är underligast idag faktiskt. Hon tittar lite skeptiskt på mig när jag försöker prata ibland och Per är hon sur på och tycker nog att han legat klart i soffan nu. Tror han tycker det själv å faktiskt.
Dagis går bara bra..hon var där själv i några timmar i fredags och allt hade funkat..skönt! Hon har hittat sin slag på uteleken..kusin Alma :-).




Blir en lustig vecka till veckan, då planen är att hon ska vara där några timmar på dagarna, fast jag har semester. Det är ju bäst det, så hon inte kommer av sig direkt..börjar med en semestervecka liksom :-).
Idag har jag, Lina och Milla varit till Falun. Joel hade tävling där, så vi gjorde en komboresa...först lite shopping på förmiddagen och sen åkte vi ut och kollade på hans tävling. En lunch tog vi också innan vi åkte till tävlingen.





Vidare ut på tävlingen och Milla somnade i vagnen så vi fick det lugnt och skönt där :-).



En mysig dag trots röstlösheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar