torsdag 14 maj 2015

Vad hade dagen?

Ja vad erbjöd den här dagen? Eller vad erbjöd jag dagen?
Laddade för storhandling bar Milla och jag iväg redan 0915. Söndag = ica öppnar 10. Blev en fika hos farfar så det blev ju bra det. Handlade sen till den nätta summan av 1700 kr. Hem och fixade lite med det vanliga, Per och Milla var ute länge, Freja vägrade sova, jag gjorde kolapaj och förberedde tacos som vi bjöd brorsan och Michaela på.
Emil åkte och tränade och grillade med kompisar, Lina kom till oss idag istället för i morrn för hon ville va mä och äta tacos ☺.  Jag har träningsvärk redan så vågar inte tänka på morgondagen. Körde ett hemmapass idag med blandade övningar och tanken är att jag ska komma igång med det igen. Det passar mig..man kan träna utan att ta sig iväg, träna med barnen runt sig utan att behöva frigöra nån annan tid.
Men nu känns det som att jag hoppas att jag inte blir skitnödig i morrn för då får jag stå å skita. Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar