lördag 20 december 2014

Dagarna

Ja dagarna går! Vi fick åka hem i torsdags till sist då värdena börjat sjunka av sig själv utan solning. Gul är hon men det skulle va okej att hålla det under uppsikt hemifrån. Skönt att åka hem! Väldigt nöjd med Falun, förlossning, BB och patienthotellet. Allt har fungerat klockrent. 
Dagarna hemma är så där lite lagomt förvirrat.. Ena sekunden känns det så nytt, nästa känns det som Freja funnits med oss länge. Det är morgon och kväll och jag vet inte vad som blir gjort däremellan.. Ungefär :-). Det är så skönt att vi är lediga bägge två nu, ungarna jullov å mindre tider att passa, och vi fortsätter nog att lunka runt i det här tempot ett tag till! Vi sover sisådär och för övrigt känns det lite som om jag blivit överkörd av en lastbil eller så, men det hör väl barnafödandet till, de ska ju ut sån jävla obekväm väg! 
Idag har vi haft besök av morbror Niklas och lite senare mormor och morfar. Snodde ihop en fruktsallad då vi hade så grymt med frukt hemma. Nu ska julskinkan in på griljering och sedan smakas på vörtlimpa, gött! 
Emil är på långresa.. Igår match i Umeå, vidare resa mot Kalix där matchen spelades idag. I morgon vidare för match i Haparanda innan hemresa. 
Mina flickor

Emil är rätt så kär i nytillskottet åxo

Min farfar och Freja <3. Mitt första barn som inte min farmor får uppleva :-(. 


Premiärturen 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar