tisdag 23 december 2014

Ännu en dag

Och jag förundras över hur lite sömn man kan gå runt på egentligen. Jag inser ju att mina dagar är väldigt soft nu.. Med mindre tider att passa när samtliga har jullov och det faktum att Per är hemma, och i ärlighetens namn är den som håller hushållet flytande :-). Jag försöker ta det lugnt och njuta av den här tiden trots att den åxo för med dig sömnbrist bla. Herregud det har redan gått en vecka idag! Milla har haft en lite sämre dag.. Med dåligt humör och lätt till tårar. Om det beror på lillasyster eller nån annan svacka är svårt att veta. Det vore ju väldigt konstigt såklart om det skulle gå obemärkt förbi henne detta att vi blivit en till, så i det stora hela går det väldigt bra tycker jag! 
Du å jag systra mi., 

Idag annars så har Emil haft träning och vi andra har väl inte gjort så mycke... ? BVC var hit på inskrivningssamtal på fm, Milla å Per varit ute å lekt i snön ett bra tag och jag tog med mig Freja och åkte på bjudning till Malin :-). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar