torsdag 2 oktober 2014

Snart helg!

Ja snart helg igen! Den här mamman var lat och trött idag, så det blev statoilmat till mig, Milla och Emil.. Och sen lite handling inför helgen för Milla och mig. Nu äre pyjamas på och Bolibompa för lillbruden och jag testar en chai latte i maskin. Den var helt ok! Kul att prova lite olika. Har latte machiato, créme bryle'nånting, cappuccino och chai latte. Latte machiato leder nog än, men vet att cappuccino är god... Den drack jag flitigt i Övik i somras :-). 
Vardagslyx

Milla alltså... Börjat med något konstigt! Nä, inte ett dugg konstigt, utan fullt normalt... Men ovant! Hon är så blyg! Från att ha bubblat med allt och alla så fort hon har chansen.. Till att gömma sig bakom benen på en så fort hon ser nån hon känner igen, eller ve å fasa, om nån tilltalar na! Dagisfröknar, kompisar och morfar (?!) idag på Ica.. Jobbigt för na! 

Idag fick jag nästan lite panik när jag började tänka efter lite... Veckorna rusar å man hinner inte tänka.. Det är INTE många veckor kvar nu! V 31... Å så inbillar ju jag mig dessutom att det blir lite före denna gången åxo.. Helt plötsligt gick det upp för mig att jag ju ska föda barn å! (Fi faan). :-). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar