lördag 11 oktober 2014

Brak!

Brak i munnen! Dags att gå till tandläkaren? Aa.. En trasig tand har jag ådragit mig idag.. Å en till lite trasig finns åxo. Dragit ut på det då jag är tveksam till bedövningen då jag är gravid.. Men nu känner jag att jag måste, åtminstone ringa å fråga hur det är med bedövningen. Min käft kommer dom inte in i utan bedövning e! :-). 
Lördag har varit slö, slapp å skön! Lite plock på fm, å en vända till Erikshjälpen. Tre pussel till Milla å ett par jättefina skor till samma tjej... För 115 kr.. Tror jag det blev. Pussel är verkligen grejen för Milla nu.. Bygger å bygger. 
Sedan kalas hos kusin Oscar som fyller 9 år på måndag. Massa gött fika! 
Varit ute en promenad på ca 30 min. För att vara mig i v 32 måste jag säga att det är skitbra.. Att det ens funkar! Ont gör det men värt det... Så skönt! 
V 32 ja... Sväller lite å får andnöd ibland i liggande läge... Lite halsbränna å foglossning/ ryggont.. Ännu helt överkomligt.. Men börjar bli väldigt trött under jobbarveckorna eftersom det onda orsakar mig rysligt dålig sömn. Kör på ett tag till.. Är ju ingenting, förutom möjligtvis tröttheten som blir bättre hemma än på jobbet heller. 
Efter promenad ett bad där jag befinner mig nu.. 

Hur jag ska ta mig upp? 
Jaa ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar