söndag 26 oktober 2014

Dåså

Redo för ny vecka..? Njae.. Det brukar inte kännas så på söndag kvällar :-). Dock går det ju undan bara veckan kommit igång. Semester på fredag denna vecka åxo så. I morgon börjar min ersättare åxo att jobba.. Det blir allt tydligare att det är nära nu.. V 34.. Ohh! 
Idag har vi varit till Borlänge- Ikea och kupolen. Handlat lite julklappar. Tidigt? Jao.. Iof men lämpligt både praktiskt och ekonomiskt att dela upp det lite.. Dessutom vet jag att jag antagligen kommer tappa lite fart och ork där i december :-). Hatar att stressa mig igenom advent och jul när jag äntligen på äldre dar börjat tycka om den tiden! Jag börja längta att få fram ljusstakar nu :-). Blir så mysigt ljus då och just nu är det då så jäkla mörkt å trist ute.. Å storm. 
Gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar