fredag 31 oktober 2014

Höstlov

Idag tog vi lite höstlov Milla och jag då.. Milla gör det än så länge med besked. Jag sitter här med kaffe och är hungrig på frukost.. Å Milla hon sover :-). Hade nog legat kvar jag å, men vi ska ju ut på tur, så skönt att inte stressa å. Det blir buspalatset med Malin och Frida. Vi hämtar upp Lina hos sin far när vi åker. Idag är det rätt fredag åt Milla (ja, oss åxå).. Dvs fredagen när Lina kommer, inte  åker :-). Lina är den absoluta favoriten för Milla! Helgen.... Inget planerat och det är åxo skönt. Emil hemmamatch på lördag så gissar på att man kikar ner dit en vända... Om man kommer i en varm jacka :-).

Går in i v 35 i morgon... Jösses, nu börjar det bli en stor bebis där inne! Det känns.... Trycker här och där, andfådd, andnöd i ryggläge, ont i rygg, höft, bäcken... Mycke är tungjobbat, såsom att sätta på strumpor och skor :-). Tånaglarna börjar bli i akut behov av klippning... Det låter enkelt men bland det värsta jag vet är att nån annan rör mina fötter.. Å nu är jag nog tvungen att leja bort nagelklippningen..ve å fasa! 
MEN, egentligen mår jag bra för att vara mig och gravid i v 35! Egentligen var det med de två första, Joel och Emil jag mådde så här bra. Eller ännu bättre då, man var ju ung å ärtig då :-). Lina och Milla var väldigt jobbigt egentligen från v 25.. Så att få må så här i v 35 är ju fantastiskt, trots att jag gnäller en del  :-) . 
Nu kom Millia upp så det ska bli grötfrukost! 
Nyvaken tjej.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar