söndag 31 augusti 2014

Ok då

Vi kör väl söndag då på en gång.. Har väl inge val antar jag :-). Sover dåligt på nätterna så är trött.. Och ontet känns även på dagarna nu.. Höfter, bäcken och vekryggen.. MEN, i v 26 nu och jämförelsevis med förra gången så går detta som en lekande dans, så det får jag vara glad för! 
Trots att söndag alltid liksom är dagen före måndag, så är söndagarna rätt så sköna dagar. Var uppe kl 08 idag vilket är tidigt för en söndag om frågan ställs till mig. Skjutsade Emil till dag två på träningsläger... Mös ett tag framför barntv, käkade frukost.. En vända till ner på arenan för leverans av glömda löparskor. Nu är Per och Milla i parken och jag förbereder dagens mat, lasagne, dagens efterrätt, äppelpaj (som mamma å pappa ev kommer å delar på med oss), och faktiskt, präktigt nog så har jag morgondagens middag i ugnen just nu å! Vem hinner göra helstekt karré i lergryta en måndag efter jobbet liksom?? 
Ikväll blir det bio med Malin. 
Och vet ni? Nu är vi snart äntligen där... Stockholmshelg med syster.. 4:e året på rad nu och förhoppningsvis en tradition som ska hålla i sig. I fjol agerade syster publik och i år lutar det åt att jag gör detsamma... Men helgen blir av iallafall! :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar