torsdag 14 augusti 2014

Åter

Nu börjar det kännas på allvar att hösten närmar sig. Jag börjar mer å mer återgå till logistikansvarig här hemma. Jag är bra på det om jag får säga det själv! 
Ikväll har jag ex städat, gjort matlådor å styrt upp Emils mat med farmor å skjuts till träning i morrn. Träning ja.. Drar igång riktigt nu, träning fre, lör och söndag denna helg. 
Idag har jag åxo haft samtal med en specialpedagog i skolan. Skolstart är inte enkelt för alla barn och föräldrar! 
Ett bra samtal iallafall så det känns bra! 
Nu ligger jag i ett bad och slöar.. Tjönt! 
I morgon 0715 är det dags för tandläkarn för Milla. Hon har varit ledsen när vi har nämnt tandläkaren ett tag.. Men idag när hon konstaterade att pappa får följa å stå nära så verkar den största oron släppt. 
Gokväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar