torsdag 21 februari 2013

Varför?

Varför väljer vissa människor att kommentera bloggar anonymt? Det händer mig ibland och nu retar jag upp mig på en kommentar på min systers blogg. Man har ju rätt att tycka vad man vill.. men varför väljer man att inte stå för det? Vad är meningen med kommentaren då?
Vare sig man vill ge positiv eller negativ feedback så kan man väl tala om vem man är? Alla vet ju vem bloggaren är, så det blir ju liksom rättvisast då.
Nåja, världen är ju inte rättvis jämt heller :-)

1 kommentar:

  1. Håller med! jag förstår inte heller vart kommentaren ska leda om bloggaren inte ens får chansen att veta vem som sagt nåt? om den är glada kommentarer, så är det väl absolut roligare att tala om vem man är. Om man inte ens skriver sitt namn när man skriver negativa kommentarer...då förstår jag inte vad man vill med kommentaren mer än att skada då! det dessa anonyma bloggare inte verkar förstå, är att de gör sig till åtlöje.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera