onsdag 20 februari 2013

Jahaja!

Här är det inte tröstlöst...men röstlöst är det i stort sett. Har väldigt svårt att få ur mig nåt..jösses va hes jag är!
Kände på mig redan i morse, att bruden med stort M först i namnet, skulle bli den nästa att insjukna. Ingen feber i morse, så iväg till dagis och full fart där. Jag fortsatte dock ana oråd och hemma så rådde det sen ingen tvekan. Termometern blev mitt bevis..39,2. Jag vill påstå att jag är grym på att känna på mig när något är på g..:-). Fråga mig inte hur, jag bara vet det liksom.
Jag stannar hemma med henne i morgon, passar på att försöka kurera rösten. Hur kurerar man rösten? Tips emottages gärna! Det råder delade meningar...viska, viska inte, prata mycke, var tyst...??
Milla sover aldrig nå bra när hon är sjuk, och även i natt låter det som att vi får en vakennatt. Hon vaknar med jämna mellanrum och är så ledsen.. Och så varm.
Gonatt på er som får sova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar