torsdag 21 februari 2013

Dagen

Men vad jag härjar när jag vab:ar! Det är precis som om jag tror att jag måste hinna så mycke det bara går, när man får en oplanerad dag hemma. Bakat bullar, kakor, städat garderober och tagit itu med största tvätthögen. Bland annat. Provat göra pannkakor på dinkelmjöl som blev jäkligt goa! Tänkte också städa, men nattens minimala dos av sömn börjar sätta sina spår nu.
Har även haft fikafrämmande av Malin L.
Milla är jätteknöven.. Hostig, slemmig, rosslig, snorig och hög feber. Blir ganska pigg ett tag av Alvedon iallafall. Lina har åxo kommit idag.. Även hon är hemma från skolan med lite feber å då passar det bättre att hon kommer till oss idag, istället för i morgon när Per åxo är hemma med Milla här.
Har en sovande Milla i knät här nu, så ska gosa lite å sen lägga henne i sängen. Det var en till sak jag skulle skriva, men tar det sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar