lördag 12 maj 2012

Lördag!

Härligt med lördag!! Fick sovmorgon i morse..fast det var lite si och så med sovningen..hade en sur unge uppe med pappa, så jag hade svårt att somna om..men låg och drog mig länge iallafall..och somnade även om en liten stund iallafall :-).
Per, Jonte och Emil åkte till Stockholm och Globen på förmiddagen och Milla och jag har varit och handlat. Efter lunch en promenad där vi höll på att blåsa bort! men solen tittar fram emellanåt idag iallafall, alltid något!
Ikväll blir det tacospaj och nåt glas rödvin med Anna..mys! har även fått reda på att det ska bli Irish Coffe...så det blir nog en mysig kväll :-).

På prickfronten för Milla är det på övergående. Alla är torra sårskorpor nu och man måste ju ändå säga att hon klarade sig relativt lindrigt ändå. Några jobbiga dagar, sen var det gjort. Lätt för mig att säga som tillbringat dagarna på jobbet medan Per varit hemma med en flicka på relativt dåligt humör hela dagarna :-). Det kanske var tur ändå för Milla, för våran pappa besitter bra mycket mera tålamod än mamman i den här familjen :-).
Har dåligt samvete för att man tillbringar dagarna på jobbet istället för hemma med henne (och de andra förstås, men de bryr sig ju inte så värst mycket ändå om vart jag är liksom)..men det är väl så här livet är antar jag..och det är väl en vanesak.
Skulle behövt städat här kanske, men inte idag..möjligtvis i morrn!
Ha en trevlig lördagkväll nu..det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar