fredag 11 maj 2012

Jahapp

Sluta jobba, börja blogga...säger syrran :-)...

Å så är det ju, att ännu är man inte van att va borta hela dagarna..och kvällarna blir korta och trötta så jag glömmer bloggen :-).

På jobbet,är det inte helt oväntat....väldigt fullt upp. Men jag trivs bra så det blir nog bra det här. Men jag saknar det mesta med att va barnledig dock.

Men idag är det freedag!! Vaknar med ond hals och snorig näsa, men det ignoreras nu.

På helgens schema står en lugn kväll ikväll. I morgon åker Per, Jonte och Emil till Globen på Hockey-VM. Blir en efterlängtad Milla -och mammadag då..och på kvällen kommer Anna och sällskapar oss :-)..på dan hade jag hoppats på att vi får träffa syster och barnen nå...? :-).

Nu ska jag rulla mot Bollnäs da!

Hej hej!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar