torsdag 17 maj 2012

Go middag!

Go middag!
Konstig helg det här..man vet ju inte vilken dag det är idag nästan?! :-). Nåja..inte helt fel med en ledig dag så här strax före den riktiga helger heller förstås. Vad vi gjort idag? ja..storhandlat på Willys, ätit lunch och nu...slöar jag i soffan medan Per gräver jord och fyller med singel runt garaget ute..vilken fördelning va.
Känner mig gräsligt lat men det var så jäkla skönt att bara slöa till i soffan nu! Milla sover också middag så här var väldigt tyst just nu. Annars går munnen oavbrutet på flickebarnet nuförtiden :-).
Det blir ett kaffebesök hos mormor och morfar lite senare när Milla har vaknat...annars inget annat planerat för kvällen..ev en promenad med Malin K..får se om vi lyckas fixa ihop en gång som det passar oss båda.:-). Blir inte promenaden av..så kanske ett pass på gymet? ja..vi får se..det är sköönt med lediga dagar!
Igår kväll sprang ja..eller om jag snarare smålunkade 6,8 km. Faktiskt skiter jag i om jag smålunkade, för jag är ändå stolt att jag orkade 6,8 km utan att vila nåt..sådeså!
Nä, jag slöar vidare jag, så jag inte kör slut på mig helt här! ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar