fredag 4 maj 2012

Jora

Visst är jag med er...bara inte lika ofta :-). Dagarna går i ett huj och kvällarna känns korta..man har ju inte vant sig vid att vara borta hela dagarna än! Trött som ett as och korvstoppning i hjärnan, men än känns det bra med jobbet. Saknar att sitta med nyvaken lilltjej i knät på morgonen..saknar frukosten med henne och de andra de veckorna förstås! Men nu får pappa det myset och det unnar jag förstås honom! Och Milla, hon stortrivs!

Ikväll har Lina och kompis Elin som fyller år dagen efter Lina haft kalas..eller disco som de benämner det. Det bjöds på pizza, glass och tårta och jag tror samtliga, inkl de två jubilarerna var nöjda. Planen är att Lina och Per ska firas av oss på söndag, då Lina fyller på måndag och Per på onsdag.

Nån lite misstänkt prick på Milla..men osäkert...man letar ju varenda liten prick nu på henne :-). 14 dagar sen hon träffade en prickig Alma i morgon...så det är ju liksom dags..och lika bra är det ju att hon får. Återstå att se hur hon ser ut i morgon bitti.

Nu är ögonen väldigt tunga..de har varit öppen sen 0430 i morse...jag tränade en stund före jobbet. Köpte sen kaffe på statoil och belönade mig själv genom att hälla det i knät i bilen, kul va..men det är en annan historia! Hej!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar