tisdag 4 februari 2014

Idag

Så kom den.. Den stora dagen. Hjärtat gör lite ont.. Det kanske inte klarar så många olika känslor 😊. 
Glädje- så glad för Emils skull att han får uppleva sin dröm. 
Vemod- min lilla lilla kille... Han som fått och får mig att riva mitt hår rätt så ofta. Stöddig men innerst inne så liten, osäker och dåligt självförtroende, envisare än envisast. Min minsta kille och tiden går för fort. Idag sätter du dig utan mamma på en lång tågresa som ska ta dig till din dröm. Jag lovar, det kommer säkert en tår för mamma när du skrinar in på isen i gulblå dress på fredag.
Stolthet- jag är så stolt! Stolthet mäts inte i prestation. För att förstå den stolthet jag känner måste man veta vad du kämpat, envisats, tvivlat på dig själv, drömt och hoppats. 
Jag älskar dig skruttunge! 

Mat i bilen mellan två matcher...en helt vanlig bandysäsong 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar