lördag 11 januari 2014

Snö!

Äntligen kom det lite vitt ute! 

Skidpremiär





 

Ute på fm. Kuoma och varma strumpor till trots, men lillfia klagade efter en stund på att hon frös om fötterna.. Som vanligt. Iof satt hon ju som en profet och blev skjutsad i pulkan å 😊. Längre tålamod än jag hade trott hade hon med skidorna iallafall. 

Städat och möblerat om i lite garderober här och frostar ut frysen. Om det behagar bli plogat på vägarna nåtag så hade jag tänkt mig en springtur ikväll. Då får vi se vad broddarna går för och också mina luftrör som brukar göra lite ont i kallt väder. Just nu är jag dock proppmätt efter kött och potatisgratäng och efter detta, kladdkaka toppad med marshmallows (inte nåå sött e). 
Nu ska nästa byrå få sig en omgång, hörs! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar