torsdag 16 januari 2014

Grattis Emil

http://www4.idrottonline.se/EdsbynsIFBandyforening-Bandy/Nyheter/Senastenytt/StrandbergmediP15-truppentillVM/




Min lilla kille, min lilla plutt! Som du har kämpat för detta! Grattis från en stolt mamma! 

Nej.. Jag är inte stolt över mina barn grundat på prestationer. Men vissa saker gör en stolt, så är det bara. Om ni bara visste vad denna unge har drömt om detta, sen han var fem år, stog på en hink på bandy för att nå upp och se... Eller åkte direkt från skolan, med matsäck i ryggsäcken, för att se A- lagets eftermiddagsträning 😊. 

Annars så hinner man bara hälften av det man vill tycker jag, men det är väl bara att acceptera det när man jobbar heltid. Umgås, träna, vardagssysslor, vila, laga nyttig mat och städa. När hinner folk? 
Ute är det i överkant kallt helt plötsligt, det finns inget mellanting? 
Men i morrn är det fredag! 🌺.


1 kommentar: