fredag 11 oktober 2013

Yea!

Fredag igen! :-)
Bloggtorka råder.. Dagarna ser ungefär lika ut.. Kliva upp okristligt tidigt, jobba, laga mat, skjutsa hit och dit... Klämma in lite motion när tid finnes... Å ja, så håller man på! :-). Man får inte glömma att det här åxo är livet.. Man kan inte leva för två dagar i veckan e! Det är då väl en jäkla tur att jag älskar mitt jobb och har inte nåt att anmärka på vad gäller övrig tid heller. Möjligtvis att jag saknar bläckfiskarmar då :-). 
Helgen: Emil är i Sandviken, åker idag, bandy. Joel är i Karlstad, folkrace. När mina barn får ägna sig åt det dom brinner för, då mår jag bäst! 
Kalas hos kusin Oscar på söndag.. Då även mormorn ska firas.. I morgon blir det nog en sån där skön "baravaraåkaborttur" till Bollnäs kanske, jag, Per och Milla. Tänka sig, det är ju handboll å där :-). 
Hej da! 

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar