lördag 26 oktober 2013

Men nu ni!

Det här är värt att komma ihåg. Det är lördag morgon och det är bara jag uppe! 
Emil var stöddig igår kväll och skulle bums iväg till och se en tidig match i nån bandycup i Bollnäs.. Men han skulle ändå va uppe halva natten. Lycka till önskade jag honom... Och kl 8 traskade jag upp på övervåningen och väckte (försökte) väcka honom.. Fick svaret : jag ska fundera lite.. :-). 5 min senare löd svaret : jag åker lite senare. Som om jag inte räknat ut det liksom :-). 
Idag ska Lina och jag ta oss en egen dag och det blir kupolen. Där lär vi inte bli ensam med tanke på ett Ikea som öppnade igår liksom... Jaja, vi har ingen tid att passa så. 
Ha en bra lördag! Under skrivandets stund har mannen i mitt liv vaknat, men minstingen sussar sött :-) ( och 14- åringen) . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar