lördag 5 oktober 2013

Lördag och effektiv

Ja idag har vi varit effektiva tycker jag. Vi har städat hela huset på förmiddagen. 
Jag började med maten medan Per gick ut och plockade ihop det sista inför hösten.. Studsmattan. Efter maten som idag blev potatisklyftor och fläskkotletter så åkte Per, Emil och Jonte på hockey till Gävle och jag och flickorna tog en tur till syrran och Daniels hus där lite ombygge pågår. Lina hyrde en film, Sune i Grekland.. Så vi kollar väl på den när lilla Fian har somnat. Hon verkar pigg ikväll tycker jag så hoppas det håller i sig. Trotsig, myror i brallan och " kan fälv jag"... Det är Milla Eriksson nu för tiden! 
Har hunnit med lite träning också.. Körde 30 min intervall på crosstrainern och jag undrar ja om intervaller är den jobbigaste träningen som finns! Vidrigt! Men skönt efteråt! 
Nu blir det en dusch, sen film, osthjärtan och ett glas rött! 

Sitter andandigt och väntar på att nagellacket ska torka.. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar