torsdag 19 september 2013

Japp

Jag har sagt det förr å jag säger det igen. I love my iPhone. Ja gudars.. Hämtade hem nya versionen ikväll.. Å oj oj va bra å snöggt gosse! 
Ja.. Annars så åkte Milla å jag direkt på Ica å veckohandlade. Inte världens smartaste drag tänker man ju då lätt.. Sådär efter en lång dag på dagis och jobb.. Å hungrig i magen. Men siså.. Lugna sä nu, ungen älskar Ica, så det gick jättebra. Banan bjuds det ju på så det är ju kanoners :-). Jag tycker väl det är synd att inträdet på Ica, ligger på sådär en 1000-1500 kr.. Men men, äta bör man :-)
Hem å fick i oss lite mat, Per, Emil å Jonte på hockey i Gävle. Crosstrainern blängde så styggt på mig, så det var bara att stiga på en 30 min. 
Gonatt.. Å i morrn är det fredag hörrni! Det är ju inte klokt va bortskämd vi är med fredagar! Var 7:e dag är en fredag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar