lördag 21 september 2013

Ibland

Blir det såna där himlarns lagoma dagar. Lagom för mig är när man hinner lite av varje.. Idag har vi varit iväg på badet med Lina och Milla. Medan Milla sen sov middag så har jag städat av nedervåningen och tagit mig an lite tvätt. Per har kört årets sista omgång med gräsklipparen och nu tvättas och städas bilarna. Nu blur det snart tacos, sen ska Milla och jag på promenad med Malin, medan pappan klistrar sig framför tv:n.. Till vad tror ni? :-). Lina ska åka till kompis Ami i Bollnäs. 
Ja, ni hör, blandad kompott och jag gillart! 
Tankarna går stup i ett till lilla Mira med familj. Mira har det bra nu.. Men hur överlever de närmaste. Jag kan inte ens tänka mig in i deras situation. Det knyter sig i bröstet när jag tänker på dom! 

Till tjejernas stora förtjusning så var det tomt i sporthallen


 
 

 Bäst du vänjer dig vid den där planen Milla. Du är mitt sista hopp ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar