söndag 22 september 2013

Jamen

Ibland får man till det så där bra ni vet.. Dagen går som planerat liksom :-). 
Putsat fönster i vardagsrummet. Just fönsterputsning är nog det värsta jag vet i städväg.. Herregud jag tycker det är så trökigt så jag blir på alldeles dåligt humör innan det blir gjort :-). Nya fönsterputsarknepet gör mig dock på bättre humör. Torka med en trasa med vatten och bara lite lite yes i vattnet. Torka sen med tidningspapper å till och med mina hopplösa fönster blir ganska blanka faktiskt.. :-). Hann också med att städa på övervåningen, även om jag i skrivandets stund kom på att jag glömde moppa golven där.. Men det är väl en dag i morgon å! 
En promenad hanns med och månen var stooor! 

Vacker skapelse. 

Milla skulle prompt inte sova middag idag. Så här slutade det.. 1815, gonatt! 




1 kommentar: