söndag 19 maj 2013

Jaada

Det är lugnt de, vi fyller poolen vi, sen tömmer vi igen.. Inte gör det nå e! :-). 
Var ett litet knappnålshål i kanten så det läcker lite.. Lagningskit ingår, men man kan inte limma med vatten i e för bövelen!  
Springtur i morse. Usch å fy va tungt det går i år och ont gör det. Dock gick det lite lättare än sist och ontet begränsar sig till att göra ont när man springer.. Inte hela tiden och ingen värk. Det är nog skornas förtjänst för dom känns verkligen jätteskön dom! 
För övrigt en sån där dag då jag tycker jag håller på i ett, stökar med nåt hela tiden men inget blir gjort. Jag vill bara vara ute när det är så här skönt så inne råder det förfall. Tvätt i enorma mängder och hela huset i behov av städning.. Men jag vill va ute! 
Ikväll blir det konfirmationsgudstjänst för Per och Milla och för mig iväg på Linas teaterskola. De ska ha föreställning ikväll. Hon är liksom kulturell min dotter :-). 
Efter det måste det bli handling, det är öken här. Söndagsmiddag, stuvade makaroner och körv, jo, jag tackar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar