lördag 22 december 2012

God jul!

Nu är det nära! Ja snart är det jul. Jag har gått på långledighet..när jag är åter på jobbet står det 130102 på kalendern...tänk va, vart tar tiden vägen!
Idag har vi varit till Bollnäs..och det var inte bara vi där! Gudars va folk. Jag behövde en ny vintermössa till Milla...men den var inte värd att köa för idag. Julhandling av maten gick dock ändå relativt smärtfritt tycker jag.
Ikväll har Per lagt in sillen och skinkan är griljerad...va jävla gött! Glögg med choklad/chili har druckits och den var god!
Ätit räkor, kex och ost tillsammans med ett glas vin och en Johan Falk- film. Idag var jag vaken hela filmen! Inte igår dock. Fredagkvällar är man inte mycke att hänga i julgranen!
Nu en dusch å snart bädden..
Natti!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar