lördag 13 september 2014

Veckan som gick

Veckan innebar att lite sjukdomar börjar komma oss in på livet.. Emil varit knöven och Milla lite förkyld men peppar peppar så är hon pigg. Jag har haft ont i halsen och kännt mig "på g" för förkylning på mornarna.. Men under dagarna händer inget mera med det. 
Igår kväll firade vi en 50- åring på jobbet, go mat och dryck för de som kunde. Rödvin luktade för jävla gott!! 



Trevlig kväll men trött är man en fredag! Nån avvek tidigt, någon gick på krogen. Själv befann jag mig nånstans i mitten och var hemma vid 2230 nånstans tror jag. 
Idag lördag har vi varit iväg på Voxna marknad .. Fint väder å mysigt där! 


Hann med en snabbstädning av nedervåningen (jag) och Per av bilarna, lite tvätthantering och nu har jag bjudit brorsan på tacos så vi ska strax äta. 
Vilket väder vi har idag, helt otroligt fint! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar