torsdag 13 mars 2014

En vecka!!

Nu har snart en arbetsvecka gått igen! Känner mig slut som artist, som vanligt på torsdagar, som är veckans tröttaste dag för mig. Veckan har annars varit bra! Har idag mått så illa för en stackars familj i vår kommun, som jag inte alls känner. Vart finns rättvisan? En ung tjej med två barn, ett tredje i magen, cancer, och borta på två veckor. Fy fan säger jag bara! Jag stöter varje vecka på gamla människor i mitt jobb, som tycker att dom har gjort sitt. Vart är rättvisan. Jag vet, den finns inte! 
Nu ska jag dammsuga och ta reda på tvätt. Ska försöka tänka på att jag har tur som kan det! 





2 kommentarer:

  1. Hörde oxå detta tragiska idag ingen jag känner Men sååå fruktansvärt jag blev helt klen 😢 Vad är det som händer Och varför ????

    SvaraRadera
  2. Jadu... Om man kunde få svaret på varför!

    SvaraRadera