lördag 23 november 2013

Sorry

Jag är en bad blogger... :-)
Veckorna springer iväg och allt är dom vanligt då.. 
Idag har vi varit i Borlänge hela dan och kirrat lite julklappar. Barnvakten blev sjuk så Milla var med oss och skötte sig exemplariskt. Tänk er en snart 3- åring inne på Barnens hus.. Och hon rörde inte en grej! Bara gick runt runt och tittade. 
En lång dag blev det men vad jag tycker kupolen och Ikea är bra! 
Nu kommer jag reta upp många människor.. Men i morgon kommer julen fram hos mig, bannemig. Både för att jag längtar så hemskt efter det.. Och också för att jag har tid i morgon. På kvällarna under veckorna har jag varken tid eller ork.. Och jag vägrar stressa med sånt sista dagarna i helgen.. NÄ, när det äntligen blir advent, då vill jag njuta av myset och dricka glögg å förhoppningsvis baka pepparkakor! :-)
Så i morgon blir det bandy och sen lite städ och plock. 
Sorry. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar