lördag 17 maj 2014

Halleluja!

Jag känner mig frisk! Fy satan så skönt! 
Solen skiner dessutom ute, dock blåst som vanligt! 
Har hunnit med lite idag.. Varit ute på skoletarjakt med Lina. Minimalt utbud i hennes storlek på vår skoaffär måste jag säga. Dock hittade hon jeansshorts å jag en tröja å trekvartsbyxa. 
Hem och grundmålade fönster i badrum, gjorde och åt godaste lasagnen på länge! Snart ska vi iväg på Linas dans och Milla och jag stannar hela danstimmen idag tänkte ja.. 
Pappa är på trav inkluderande övernattning och kvällsnöje, så med undantag för blixtvisit av Emil nu så är det bara "flickor hemma i vårt hus"- citat Milla. 
Sugen att påbörja lite grundfärgsmålning utomhus också, men får se vad som hinns med efter dansen. 

Puss! 


Omtyckta sandlådan! 

Mamma, du får plats mellan cykeln å vagnarna du! 

Kusin Lova blir stor..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar