söndag 24 mars 2013

Helgen

Hej hopp! Helgen i en sammanfattning:
Lördagen kändes som en lugn och mysig dag i lagomt tempo. Så blev det inte riktigt .. Blev jobba av stora delar av lördagen, då det uppstod en liten krissituation..stress, stress. Vi blev iallafall klara lagomt till det var dags för mig, att i sällskap med Malin K att gå iväg på afternoon tee :-).. Det var på kyrkan tillsammans med en föreläsning av en kvinna som levt ett hårt liv med bl.a. Sexuella övergrepp som barn och prostitution. Annorlunda och intressant eftermiddag. Direkt efter detta så var Per och jag iväg på bio, Johan Falk, kodnamn Lisa. Grymt bra film! Mamma och pappa var barnvakt under tiden.
Idag började vi med en långpromenad.. Lite påskpynt, mat och annat plock.
Sen hade jag en nära- döden- upplevelse. Tog mig årets första springrunda.. Å fy fan säger jag bara! :-). Va jävla jobbigt!
Men skönt å att börja på lite :-).
Jämnade sen ut det hela lite med pizza.
Nu har jag kraschat i soffan och tror att nästa förflyttning kommer vara den till sängen faktiskt ...
Tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar